maandag 10 juli 2017

Gefelicitaart....en koekjes


(Na)genietend van het mooie weer de afgelopen dagen, begeef ik mij toch maar weer eens naar mijn knutselhoek. En dat is geen straf hoor, want eenmaal bezig is ook dit genieten.

Vandaag laat ik een felicitatiekaart zien met als basis het stencil Ticket van DDBD. Getekend op en geknipt uit linnenkarton. Voor de volgend laag gebruikt ik het DP Back to Basics, Pretty in Pink, van Dovecraft.
De afbeelding komt uit het leuke blokje Afternoon Tea van Joy! De randen bewerkte ik met de distresser. Ik vond het wel leuk om het taartje wat meer body te geven en heb daarvoor de stans Vierkant Franse Lelie van Joy! gekozen. die ik wel wat heb 'uitgerekt' zodat ook het onderliggende deel zichtbaar is. De geëmboste delen beïnkt met Sweet Plum.
Dan naar de heerlijke koekjes, macarons! Het plateau én de koekjes komen van de creatable Etagère en Macarons van MD. De macarons op kleur gebracht met Sweet Plum, London Fog en Toffee Crunch. 'And us' stanste ik uit het Uppercase Alphabet van Craftemotions en heeft de Toffee Crunch.
Als laatste nog een tekst uit de stempelset Buttons van Joy! in de kleur Sweet Plum. Dit krijg je keurig voor elkaar met de stempelhulp van MD.

Geniet van je dag en als je op vakantie bent of gaat: veel plezier!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten