zondag 7 mei 2017

All4Logic

Het gaat heel goed met het transportbedrijf van mijn nichtje en haar man. Zij zijn uit hun jasje gegroeid en gaan een nieuw pand betrekken. Ik heb dit kaartje gemaakt om hen succes te wensen.
De basis is de Teardrop van Dutch Doobadoo, in 2 kleuren cardstock en 1 designpapiertje. Alle randen licht bewerkt met wat structuurpasta.
De rand met tandwielen weer van stal gehaald, want die kwam goed van pas voor deze kaart. Uitgestanst van zwart cardstock en daarna behandeld met Nuvo Embellishment Mousse. Dit ook gedaan met de 2 pijlen.
Het bedrijf heet All4Logic en ik heb de kleuren van hun logo aangehouden. Voor de letters heb ik een Alphabet Stencil gebruikt.
Het vliegtuig en de vrachtwagen zijn met de Vintage Vehicles clearstempelset van Amy Design gestempeld en de boot is van Scrapberry's. Ik was wel heel erg blij met mijn stempelhulp, want het stempelen viel niet mee, omdat ik de ondergrond geƫmbost had.
Het & teken op dezelfde manier behandeld als de 2 pijlen en de rand met tandwielen.

Onderstaande producten komen uit de webshop:
DutchDoobadoo
Alphabet Stencil 4
shape art Teardrop
structuurpasta
Joy!Crafts
rand tandwielen
Amy Design
paperpack vintage vehicles
clearstempelset vintage vehicles
Marianne Design
stempelhulp
collectable Pocket Card and Marks
linnenkarton
kraft
Nuvo Embellishment Mousse - Cornflower blue

Allemaal een fijne zondag gewenst!
xxx Margreet

1 opmerking: