zaterdag 12 november 2016

Samenwonen, veel geluk!

Vandaag is het zover. Anne-Marije gaat verhuizen naar Hengelo. Ze gaat samenwonen met Maarten en neemt niet alleen haar eigen spullen mee, maar ook heel AnMaCreatief.
Wat een ruimte hebben wij opeens! Nou ja, er blijft nog wel iets achter hoor. Alles voor de beurzen staat nog in Olst en ook nog wat verpakkingsmateriaal.

Ik heb voor Anne-Marije en Maarten een kaart gemaakt en om heel eerlijk te zijn, het is de allereerste kaart die ik zelf gemaakt heb. Ik heb altijd Anne-Marije geholpen, maar nu ze het huis uit gaat heb ik besloten dat het tijd is om zelf aan de slag te gaan.


Het moest geen drukke kaart worden, want daar houdt Maarten niet van. De kleur rood past goed bij het interieur en een huisje met 2 poppetjes vond ik wel heel toepasselijk.

Ik heb het kraft cardstock van Joy! gebruikt voor de kaart. Daarop het mooie achtergrondpapier van Wekabo rood met witte ruitjes. Dit is stevig A4 papier dat in heel veel kleuren te koop is in de webwinkel van Anne-Marije.
De leuke stans is van Yvonne Creations en heet Gingerbread House. Achter de raampjes heb ik stukjes zwart cardstock geplakt. Een groot deel van het huisje is geembost.
De twee poppetjes heb ik gemaakt met een stansje van Echo Park. De oogjes e.d. heb ik er op getekend met een zwarte gelpen.
De zwarte dew drops in de hoeken van de kaart heb ik vastgeplakt met Aleene's Tacky Glue.
De tekst heb ik gemaakt op de computer.



Gebruikte materialen:
-Joy! kraft cardstock bruin 15 x 30 cm
-Wekabo achtergrondvel 203 rood/ruit
-Yvonne Creations snijmal Gingerbread House
-dew drops Jet Black
-extra sticky tape 6 mm
-foam pads 1 mm
-Tacky Glue voor de dew drops
-zwarte gelpen
-snijmal Gingerbread Man van Echo Park
-tekst gemaakt op de computer

Dit weekend is AnMaCreatief gesloten vanwege de verhuizing. In de webwinkel is een leuke kortingsactie: 15% korting op het gehele assortiment.

Wij gaan Anne-Marije vandaag helpen met verhuizen en zorgen dat AnMaCreatief vanaf dinsdag in Hengelo verder kan gaan met dezelfde service die u van Anne-Marije gewend bent. Wij hebben er alle vertrouwen in.


Marieke

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je voor Anne-Marije en Maarten gemaakt Marieke!
    Het zal wel heel anders zijn nu ze het huis uit gaat....maar gelukkig gaat AnMaCreatief gewoon door!
    Lieve groetjes en veel plezier met de verhuizing,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart Marieke. Anne-Marije veel geluk in je nieuwe woning !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen