donderdag 31 maart 2016

AnMaCreatief challenge 54 - maart 2016

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 maart. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

Het is tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge.

Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'feest-challenge' bedanken voor het meedoen. Wat hebben we een hoop mooie inzendingen gehad!

Het thema voor de maart challenge is: Voorjaar/Lente/Pasen

Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, MDF figuur, home deco, haakcreatie of iets anders zijn.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. 
Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...





Margreet Burger

Helen van der Gaag

Judith Tijsen
foto 1

foto 2

Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:


Joy! clearstempelset 6410/0095 Wild Flowers

Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 maart, 18:00 uur.
Op 1 april wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.


32 opmerkingen:

  1. Leuk! Ben toevallig een paaskaartje aan het maken dus als die af is zal ik hem uploaden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat toevallig heb net mijn paas kaartje klaar vanochtend. Heb deze al toegevoegd. Wat een leuke challenge.
    Groetjes sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een doosje met paaseitjes en bonbons, en volop rozen langs de schutting. Was het maar zo ver. Maar dat duurt nog even. Wel volop narcissen en crocussen in de tuin. Maar een doosje met voorjaar, zal best wel in de smaak vallen. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi rijtje voorbeelden dames DT,
    ik heb net gelinkt, bij deze leuke Challenge!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten van het DT!
    Doe graag mee en heb mijn kaart gelinkt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was het maar lente...!!Bij deze voorbeelden krijg ik er zo'n zin in!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig allemaal, ik doe weer mee! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig de verschillende DT creaties altijd zo inspirerend om te zien!
    Fijne challenge waar je alle kanten mee op kunt, succes iedereen!
    Groetjes en een fijne creatieve week
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voorbeelden van het DT teaam.
    Leuke challenge en doe graag mee. De link erbij gezet.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorbeelden, was het maar vast echt lente!
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. My entry won't link up....

    http://thejourneyisthestarthere.blogspot.com.au/2016/03/spring-leap.html

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke voorbeeldkaartjes. Ik heb ook een voorjaarskaartje gemaakt.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb een paaskaartje gemaakt en gelinkt en de link van jullie erin gezet, hoop dat het allemaal goed gegaan is :-) wat een leuke voorbeeldkaartjes weer trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nummer 2 staat erop, weer lekker felle kleurtjes! Mooie creaties zie ik voorbij komen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen,
    leuke challenge,ik heb mijn kaartje ook geplaatst,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen,
    leuke challenge,ik heb mijn kaartje ook geplaatst,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige creaties en leuke challenge. Mijn kaart is geplaatst.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En nummer 3, deze keer echt Pasen! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke inspiratiekaarten! leuk onderwerp ik doe ook graag mee . mijn kaart er zojuist bij gezet. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige voorbeelden!
    Ik heb mijn bijdrage ook gelinkt.
    Freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Enige voorbeeldkaartjes dames DT..
    Laat nu die lente en paashaas maar komen xx
    Mijn bijdrage staat als een huis ,
    Fijn weekend van Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. WoW prachtige DT voorbeelden dames!
    Ik doe graag weer mee!
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie inspiratie van de DT!
    Leuk om weer mee te doen!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk thema, ik heb 3 creaties gemaakt en ingezonden :-)
    Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Sorry foutje, bij 122 moet nr. 3 staan i.p.v. 2!

    Groetjes
    Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Link would not work so here is my entry.
    http://itsanalienlife.blogspot.co.uk/2016/03/half-egg.html

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I see what the problem is the link only works if you keep the page in original language.

    BeantwoordenVerwijderen