woensdag 3 februari 2016

Koetjes


Ik heb zin in de lente! Om alvast een beetje meer in de stemming te komen besloot ik een kaartje te maken met deze leuke koetjes van Amy Design, een snij en embossingmal uit de serie Spring.
Ik heb ze kleur gegeven met het zwarte derwentpotlood.
Ik heb geen DP gebruikt maar de achtergrond gemaakt met het stencil Fifties Kitchen/geruit van CraftEmotions. Hierbij twee kleuren inkt gebruikt: Shabby Shutters en Summer Sky.
De koetjes heb ik in 3D effect opgeplakt met foam.
Uit de superleuke Tuinset van Joy! gebruikte ik de takken en de kleine bloemetjes. Wolkjes in de lucht en tenslotte een tekst uit de set Actief (T)huis uit de serie Project NL van MD, gestempeld met Rich Cocoa. En ik 'moest' er even een kleine verandering in aanbrengen....

Geniet van je dag, heerlijk knutselweer weer!

groetjes, Ellen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten