maandag 18 januari 2016

Butterflies

Vandaag heb ik een bedank-kaart met vlinders om hier te laten zien. Hierop heb ik de ScrapBerry`s -Butterflies stempel gebruikt.


De Butterflies heb ik met Rich Cocoa inkt rechtstreeks op het designpapier gestempeld. Daarna de randen van de strook papier langs de stempel afgescheurd voor een mooi wit scheurrandje. Onder de strook heb ik de Oval Frame van WRS geplakt. En daar weer achter een stuk van dat gave Crispy Lint. De verschillende velletjes designpapier komen uit het Vintage Line blokje van Studio Light. Bijna alle randjes heb ik ook bewerkt met Rich Cocoa inkt.


De theebloem is gevouwen van Pickwick Kers. Deze kleurt in werkelijkheid verrassend mooi mee met het roze designpapier. Eronder een filigraan vierkant: zo leuk zoals de hartjes erachter vandaan piepen! Erop een filigraan bloem en het geheel vastgezet met een brad erdoor.


Nog een detailfoto. Aan het uitgestanste woord 'Bedankt' is een hart met een ringetje gehangen. Omdat dit nogal brede letters zijn hangt dit er prima stevig aan.


Wat heb ik gebruikt:
CraftEmotions Kraft Cardstock-Lichtbruin 30,5 x 30,5 cm
CraftEmotions Linnenkarton 27x13,5 cm-Gebroken Wit
Studio Light paperpack-nr.23/Vintage Line
ScrapBerry`s clearstempelset-Butterflies 3
Memento Ink Pad-Rich Cocoa
Joy! cutting stencil-6002/0299 Bedankt
Wild Rose Studio craft die-Oval Frame
Sizzix Framelits Die Set-Labels, Fancy #6 (voor de theezakjes)
Sizzix Butterfly, Delicate
filigraan vierkant 2-geel koper
filigraan bloem 10-geel koper
brads 4,5 mm geel koper
jump ringetjes geel koper
charm 061 hart-geel koper
Vivant Crispy Lint-Taupe

Groetjes van Adriana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten