zondag 22 november 2015

Cadeautje

Omdat dit meisje op een cadeautje zit, vond ik het wel grappig om haar op een cadeautje te verwerken. Ik heb de digi met copics gekleurd, uitgeknipt en op de voorkant  verhoogd met foam opgeplakt.

Voor het cadeautje heb ik een ongevouwen kraft doosje van Papermania gebruikt. Lekker handig: de vouwlijnen vouwen en klaar is Kees! Ik heb de vóór-, achter- en zijkanten opgemeten en er designpapier van Craft Emotions (Home for Christmas) opgeplakt, na alle randjes eerst met de paper distresser bewerkt te hebben.
Op de achterkant en beide zijkanten heb ik houten kerstballen en een ster van Craft Emotions opgeplakt, na ze eerst met een rode copic stift gekleurd te hebben.
Daarna heb ik het labeltje gebruikt van een oude Collectables van Marianne Design (Flowerpot). Ik heb hem 3x gestanst uit het Craft Emotions designpapier (Home for Christmas) en daarna eerst alle randjes met de paper distresser bewerkt. Uit rood linnenkarton heb ik de Happy New Year text die van Crealies uitgestanst en deze op de labeltjes geplakt. Ze bijeen gebonden met baker's twine en ze vastgemaakt aan de bovenkant van het kraft doosje.


Laat het me weten als je ook iets maakt met de (voorgevouwen) producten van Bare Basics Papermania, en dan kom ik het bewonderen!

xxx Margreet

2 opmerkingen: