maandag 30 november 2015

AnMaCreatief challenge 50 - november 2015

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 30 november. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

Het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!

Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'herfst-challenge' bedanken voor het meedoen.  


Het thema voor de november-challenge is: Kerst/Winter

Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, MDF figuur, home deco, haakcreatie of iets anders zijn.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. 
Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...



foto 1

foto 2

foto 3 

Helen van der Gaag

Ellen Bakker

Judith Tijsen

Anneke Buskens

Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:


Marianne Design Craftable-CR1249 Stitch Square & Flower


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 30 november 18:00 uur. Op 1 december wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.


22 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden dames en ga zeker meedoen met de challenge.

    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie inspiratiekaartjes van het dt team

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie voorbeelden van het team. Ik doe zeker weer mee!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke opdracht en prachtige voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om nog een kerstkaartje te maken, ik heb mijn kaartje erbij gezet. Prachtige voorbeeldkaartjes dames !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeelden, doe graag mee en mijn kaart gelinkt.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi voorbeeldkaarten!! Heb net mijn kaart via FB geplaatst en doe graag mee.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    heb mijn bijdrage ook erbij gezet

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge met mooie voorbeelden. Ik doe weer eens een keertje mee.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooie kaarten komen er voorbij erg leuk om mee te doen heb net mijn tweede kaartje geplaatst groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heb mijn kaartje ingevoerd, maar helaas no. 64 is de verkeerde link zouden jullie die voor miijn kunnen verwijderen????

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie voorbeeld kaarten dames, ik heb ook weer een kaart geplaatst

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende voorbeelden staan hier te schitteren, ik heb mijn creatie ook net gelinkt......Fijn weekend, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is me gelukt om ook hier weer eens mee te doen! Natuurlijk geïnspireerd door de mooie voorbeelden dames! Ik denk dat er nog wel een creatie aan toegevoegd zal worden.....

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuke voorbeelden. IK doe ook weer eens mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Sorry heb een fout gemaakt, ik had bij nr. 139 een twee vergeten achter mijn naam te zetten. Bij 140 heb ik het wel goed gedaan maar ik krijg nr. 139 er zelf niet uit.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke voorbeelden! Ik heb mijn kaart gelinkt.
    Groetjes Maja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nummer 1 kaartje gelinkt! Wat zijn er al veel inzendingen, het is dan ook een hele actuele challenge maar leuk is ie zeker! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke voorbeelden, mooie prijs en veel deelnemers! Geslaagde challenge! Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen