maandag 3 augustus 2015

Sponsor voor WLVC en voorbeeld Judith

Vandaag is er een nieuwe challenge van start gegaan op het We Love Vintage Challenge blog. AnMaCreatief is deze keer aan de beurt als sponsor.



Deze prijs ontvangt de winnaar van de WLVC challenge:


Het thema van deze WLVC challenge is: Alles mag, maar wel vintage.
Dat lijkt mij niet zo lastig!

Onze Judith doet ook deze keer gezellig mee als gastdesigner voor WLVC en heeft een prachtige creatie gemaakt. Hieronder laat zij de creatie aan jullie zien.

Neem eens een kijkje op het WLVC blog voor alle info over de challenge, maar ook om de voorbeelden van het getalenteerde WLVC Design Team te bekijken.

Anne-Marije

****




Al het designpapier dat ik heb gebruikt is van het papierpack van Dovecraft genaamd Sweet Paris.
De plaatjes in het midden van de Eiffeltoren komen ook uit dit block
en zelfs de tekst onderaan Sweet Paris, heb ik van de verpakking genomen.



De houten elementen, de deuren en de lantaarnpaal (met hartjes), zijn van CraftEmotions. 


Alle gebruikte stansen:
- voor de roze rozen nr. 6002-0156 van Joy
- onder de twee plaatjes nr. 6002-0146 van Joy
- bladeren nr. 6002-0453 van Joy
- bladeren nr. 6002-0263
- bladeren nr. 6003-0046



Het gebruikte metaal:
- Op de deuren een filigraan vierkant in tweeën geknipt met hart.
zwanen
roos
slotje

Verder nog sweet lace van MD en 4 witte cherry blossoms en 4 witte roosjes.

De luiken heb ik aan elkaar vast gemaakt met wit kreukellint waarvan ik een strik heb gemaakt aan de achterkant.

Hopelijk doen jullie allemaal gezellig mee. Succes.
Groetjes Judith

1 opmerking: