maandag 31 augustus 2015

AnMaCreatief challenge 47 - augustus 2015

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 augustus. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

Het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!

Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'zomer-challenge' bedanken voor het meedoen.  

Augustus is een rustige maand i.v.m. alle vakanties, dus wij hebben voor een makkelijk thema gekozen.
Het thema voor de augustus challenge is: Bloemen

Je kunt een kaart maken, maar het mag ook een doosje, tasje, MDF figuur, home deco, haakcreatie of iets anders zijn.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. 
Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...







Ellen Bakker

Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:



Wild Rose Studio Craft Die- Butterfly Burst


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 augustus 18:00 uur. Op 1 september wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.


18 opmerkingen:

  1. Prachtige kaartjes van het team...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en mooie DT kaarten.
    Dank je wel voor deze fijne challenge.
    Gr Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende dt kaarten dames!
    Leuk een bloemenchallenge, altijd op iedere stijl kaart wel erg leuk te gebruiken!
    Ik doe dus graag mee.
    Fijne zomerweek iedereen!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige voorbeeldcreaties, dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige voorbeelden! Leuke challenge, doe graag weer mee.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jullie hebben tijdens deze vakantie periode niet stilgezeten DT-leden.
    Prachtige voorbeelden zie ik hier weer staan!

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeeldkaarten. Ik dacht er nog eentje geplaatst te hebben, maar kan mijn naam niet er tussen vinden. Heb ik weer iets fout gedaan natuurlijk. Deze is een goede vervanging. Bloemen zat. Dan doe ik graag mee met deze fleshanger. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie variatie aan voorbeelden dames en dit is een hele leuke challenge waarmee je in iedere stijl mee kan doen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very nice cards from the team. Loved the challenge teme.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schitterende voorbeeldkaarten zijn er weer gemaakt
    ik heb mijn kaartje ook geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie dat ik per ongeluk een verkeerde kaart gelinkt heb.
    18. Myriam mag verwijderd worden, want ik vind niet hoe ik dit zelf kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi it is my first time here and what a beautiful selection of creations by the DT truly inspirational.
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jullie hebben deze keer een leuke challenge!
    En hele mooie voorbeeldkaarten gemaakt.
    Ik doe nog net op de valreep mee.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb mijn kaart er net bijgezet.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen