dinsdag 23 december 2014

Kerstkadootjes

Vandaag heb ik een  Kerstkaart om te laten zien, waarop ik die leuke rolbloemetjes van Joy! heb gebruikt.



Het mooie designpapier komt niet uit een kerstblok, maar uit het gave Folklore van CraftEmotions. Mooie sprekende kleuren en dit  is 1 van de 2 soorten craftvellen die in dat pak zitten.



De theebloem is gevouwen van Pickwick Aardbei en dat is ook wel te zien dit keer :-) Daarop het kleine maatje van de rolbloemetjes die ik heb gemaakt van hetzelfde Folklore designpapier wat ik ook voor de kaart heb gebruikt. En nog een pareltje erin om het geheel af te maken. Naast de theebloem zie je de grote rolbloem en dan zonder parel.




Natuurlijk moest ik ook rolbloemetjes maken van theezakjes, hi, hi. De kleintjes passen uit een theezakje. Wel voorzichtig, want de theezakjes zijn van erg dun papier.



Die mooie blauwe bloem is een Gardenia van ScrapBerry`s en voor de groene blaadjes heb ik van een grote papieren bloem de blaadjes losgeknipt.



De stempel is van LOTV die ik alweer een poosje terug gewonnen had op hun blog! Maar dat is nu uit hun assortiment. Ik heb het gestempeld met Memento Stempelinkt-Rich Cocoa en ingekleurd met Distress inkt.

Wat heb ik gebruikt:
Basiskaart van Dovecraft
Blauw cardstock
CraftEmotions paperpack-Folklore A5
Dovecraft ribbon Metallic 29

3 opmerkingen: