zaterdag 29 november 2014

Angel


Wat zijn dit toch echt een schattige plaatjes van Nellie Snellen. En vooral de engeltjes vragen om er mee aan de slag te gaan. Ik heb een aantal van deze knipvellen gekocht dus dit is wel de eerste maar niet de laatste kerstkaart die jullie voorbij zien komen met een engeltje. 


De ondergrond van de kaart heb ik bewerkt met een CraftEmotions Mask Stencil-Folklore. Dit heb ik gedaan met acrylverf. Daarna heb ik er bruine parelverf van Creall over heen gesprayd. Deze verf doe je in een spray bottle, verdun hem met een beetje water en sprayen maar. De verf heeft een mooie glans zodat je kaart echt een chique uiterlijk krijgt. 


Dit keer weer een hele uitgebreide bloementoef. De roll-up roosjes heb ik gemaakt met de nieuwe stans van Joy nummer 6002-0384. En dan de blaadjes. Zelf vind ik ze helemaal geweldig. Deze heb ik gemaakt met Foam Silk Clay en Makin's Push Molds-Leaves. De grote blaadjes heb ik de kleur van de klei gelaten en de kleine blaadjes heb ik ook weer in gesprayd met de bruine parelverf van Creall. Dan nog een paar witte cherry blossoms en wat roosjes.


De dennentakjes en de hoekstansjes van Sizzix Originals Die-Curly Gate zijn gemaakt van kraftpapier van Joy.



Fijn weekend allemaal.
Groetjes Judith

1 opmerking: