vrijdag 31 oktober 2014

AnMaCreatief challenge 37 - oktober 2014

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 oktober. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

Het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!

Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'dieren-challenge' bedanken voor het meedoen. Wat zijn er leuke creaties gemaakt! 


Deze maand hebben wij weer een leuke challenge:

Apart model kaart

Wij willen dus graag een kaart in een bijzondere vorm zien. Het maakt niet uit wat je maakt, maar het mag geen standaard rechthoekige-of vierkante kaart zijn.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...

foto 1

foto 2

Adriana Rijksen


Judith Tijsen
foto 1


foto 2





Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge:


Joy! cutting stencil-Vlinder & Joy! cutting stencil-Blad


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 oktober 18:00 uur. Op 1 november wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.


20 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden zijn er gemaakt voor deze leuke uitdaging. Kan ik mooi mijn nieuwe mallen voor gebruiken.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was opmerkzaam gemaakt op jullie challenge, en zou het bijna nog vergeten. Maar mijn arreslee, komt in aanmerking voor een kaart in apart model en wilde hem ook wel graag laten zien bij jullie. en succes . Ik hoop, dat er veel meedoen. groetjes leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    ik heb bij mijn eerste poging jullie blog aan mijn naam gelinkd! Dus nr.5 mag verwijderd worden.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn er weer mooie voorbeelden gemaakt. Erg leuke challenge om eens een andere vorm te gebruiken.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi hier ben ik ook weer eens en heb net mijn kaart gelinkt
    Jullie hebben weer pracht voorbeeldkaarten gemaakt
    Een fijne WorldCardMakingDay dag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeld kaarten dame,s.
    Ik heb mijn kaart erbij gezet.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeeldkaarten dames, dank je wel voor de tip Helen, ik heb m,ijn sterkaart geplaatst.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De voorbeeldkaart heb ik bijna nagemaakt, maar dan schuin. Gaat plastic lichtje achter. Gezellig staat er nu al. Zo donker vandaag. gr lenyw

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuke voorbeelden ik doe graag weer mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke uitdaging, mooie voorbeelden. Mijn bijdrage staat er ook bij

    Fijne zondag allen
    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het ziet er allemaal weer mooi uit dames! Eindelijk ook weer eens tijd gehad om iets te maken en mee te doen.

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke opdracht en schitterende voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie voorbeeld kaarten en een leuke uitdaging om eens en ander model kaart te maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaarten!! Zijn er gemaakt door DT team.
    Ik heb mijn kerst ster kaart ook geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En vandaag op de valreep mijn derde kaart (tag) geplaatst. ;-)
      Groetjes Anita

      Verwijderen
  15. Ik heb net mijn derde kaart geplaatst. Door de haast heb ik de 3 achter mijn naam gemist , er staat een l. Sorry. Vond dit model te leuk om niet mee te laten doen. Groetjes en succes met deze challenge. Maar dat zit wel goed, zoveel deelnemers. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb mijn kaartje toegevoegd voor deze leuke Challenge
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen