vrijdag 20 juni 2014

Midway Reminder

Deze maand hebben we een hele leuke challenge, namelijk alles mag, behalve een kaart. Helaas was ik niet in staat om mijn tasje af te maken door ziekte, maar inmiddels is dat gelukt en wil ik deze graag met jullie delen!


Ik was op zoek naar een manier om restjes te gebruiken. Sommige papiertjes zijn zo mooi.... Dat ik het zo zonde vind wanneer dat blijft liggen. Dit keer heb ik er allemaal vierkantjes van 2x2 van gesneden. Zo bleek ik toch nog heel wat papier te hebben ;-) Ik heb alle randjes opgeruwd. En zo kris-kras opgeplakt.

Het papier is van First Edition - Bird Song. En ik heb er een kraft-tasje mee gedecoreerd. Blijf ik leuk vinden! De mooie vlinder is van MD - Craftable.


Alle bloemen heb ik zelf gemaakt van wit papier, bewerkt met distress inkt en in het midden zitten meeldraadjes. De bloemen-toef heb ik opgevuld met verschillende takjes, namelijk: MD - Branch Garden, MD - Decorative Elements, MD - Anja's Leaves 4, Joy! Bloem Bladeren 4.


Natuurlijk mocht het kreukellint met een charm van een vlinder niet ontbreken!

Doen jullie allemaal gezellig mee met deze leuke challenge?
Liefs Lotte

4 opmerkingen: