donderdag 13 maart 2014

Een zoon!

Vandaag wil ik jullie een kaart laten zien die ik heb gemaakt voor een neef die een zoon heeft gekregen. Ik kreeg een prachtig geboortekaartje en dat was de inspiratie voor deze kaart. Toen ik de kaart voor liftchallenge zag, wist ik ook eindelijk hoe de kaart moest gaan worden.


Het mooie designpapier uit het 'Man Madepaperpad van First Edition past helemaal bij het geboortekaartje. Niet de gebruikelijke kleuren en patroontjes. Maar met het leuke bedeltje erbij en de tekst is het helemaal duidelijk, toch?




Dit keer heb ik cirkels gestanst uit Pickwick Peach theezakjes en eenvoudig gevouwen weer tot een cirkel geplakt. Het liefst had ik nog een brad erin gedaan, maar dan ging het effect van de luchtballon verloren.


Voor de nieuwsgierige liefhebbers heb ik ook nog even het geboortekaartje erbij gefotografeerd.

Wat heb ik gebruikt:
Wit en groen cardstock
First Edition paperpad-Man Made 6x6
Dovecraft twine-Cupcake Boutique
jump ringetjes zilver
charm 226 ooievaar-zilver
dew drops groen
parels wit 4 mm
parels wit 6 mm
Aleene`s Quick Dry Tacky Glue
Paperclip
Oranje crisp lint
Cirkel stansje voor de theezakjes
Sakura gelly roll #734

Groetjes, Adriana

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om dat kaart in hetzelfde thema te maken als het geboorte kaartje. Inderdaad een "Baby" kleuren maar het hoeft ook niet altijd rose of blauw te zijn, dit is gewoon prachtig.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf gelift! Leuk idee om de theezakjes nog eens voor de dag te halen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen