vrijdag 28 februari 2014

AnMaCreatief challenge 29 - februari 2014

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 28 februari. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

Het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!

Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'Bingo-challenge' bedanken voor het meedoen. Wat hebben we weer leuke inzendingen ontvangen! 


Deze maand hebben wij een leuke challenge: 

Aantal-3

Op 11 februari 2014 bestaat AnMaCreatief alweer 3 jaar. Wij vinden het leuk als het 'aantal-3' deze maand te zien is op jullie creaties. 
Je kunt hierbij denken aan: het cijfer 3 op je creatie, 3 bloemen, 3 plaatjes, 3 stukken scrappapier, een serie van 3 creaties, 3 embellishments en ga zo maar door. 
Je hoeft niet van alles 3 te gebruiken, als je bijvoorbeeld een bepaald artikel 3 keer op je creatie verwerkt is het al goed. 
Voor ons is het gemakkelijk als je in je blogbericht aangeeft wat het 'aantal-3' op jouw creatie is. 


Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...






Dit is de 'feestelijke prijs' die je kunt winnen met deze challenge:


Joy! cutting stencil vlaggen


Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief  
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 28 februari 22:00 uur. Op 1 maart wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt met behulp van Random.org. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.

27 opmerkingen:

  1. wat een leuke voorbeelden ik doe weer graag mee coby gefeliciteerd met je prijs groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je derde verjaardag! IngeC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de derde verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gefeliciteerd met de derde verjaardag . Leuke uitdaging. Toen ik mijn uitwerking wilde plaatsen stond er al een link bij mister Linky. Deze verwijst echter naar de verkeerde kaart op mijn blog. Ik heb dus nog een keer de goede kaart ingevoerd ,maar krijg de eerste er niet meer uit ,sorry !

      Verwijderen
    2. @Agnes

      Ik heb de verkeerde link verwijderd.

      Anne-Marije

      Verwijderen
  5. Goedemorgen, gefeliciteerd met jullie 3-jarig bestaan. Helemaal super....
    Ik heb mijn kaart net geplaatst.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met jullie drie jarig bestaan en mooie voorbeeld kaarten hebben jullie gemaakt.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fantastische creaties en wat een leuke challenge!
    Van harte gefeliciteerd met het 3-jarig bestaan, dat er nog maar vele creatieve jaren mogen volgen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alvast van Harte gefeliciteerd met je 3 jarig bestaan! Super! Hopelijk volgen er nog vele jaren!
    Doe in ieder geval altijd graag mee met de challenge.
    Zo ook nu weer! Leuk thema!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig, 3 jaar en wat leuk dat jullie dit op deze manier gaan vieren. ik wil graag meedoen, ik heb 3 (4) vogeltjes op mijn kaart maar ze zitten niet op een rij zoals de meesten hier hebben gedaan. Ik weet niet of ik dan aan de voorwaarden voldoe maar anders verwijder mij gerust, regels zijn regels, zelfs voor mij haha.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Anne-Marije,
    Gefeliciteerd dat je al weer 3 jaar een webwinkel hebt, super, ik koop graag bij jou..en ik doe mee met deze kaart, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Anne Marije,
    Gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan.
    Ik heb net mijn kaartje geplaatst en hoop dat ik het goed heb gedaan.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke challenge, ik doe graag nog een keertje mee, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met jullie 3-jarig bestaan.
    Leuke challenge!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Proficiat met het 3-jarig bestaan, leuke, toepasselijke challenge!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Anne Marije. Gefeliciteerd met het 3 jarig bestaan van de blog. Een leuke uitdaging. Het is mij gelukt om een kaart te maken. IK ben benieuwd wat u ervan vind. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan van de blog. Ik heb mijn best gedaan om er aan te voldoen. Zelfs 2 x 3. Leuke challange. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan van de blog. Een hele leuke uitdaging volgens mij is het gelukt om er een kaart te maken.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dikke feli met jullie 3 jarig bestaan. Niet altijd makkelijk geweest met de huidige economische crisis, maar jullie hebben het doorstaan. Heel bij toeval kwam ik hier terecht en ben ondertussen een tevreden volgster geworden. Mijn kaartje voor jullie challenge is geplaatst.

    Grtjs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met het 3 jarig bestan van dit geweldige blog.....en ook een leuke uitdaging weer...Ik heb er mijn best ook voor gedaan...en mijn kaartje er zojuist bijgeplaatst....Het zijn 3 digistempeltjes ..
    Groetjes en fijne valentijnsdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemiddag,
    Ik heb nog een kaartje geplaatst met 3 roosjes, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thank you for a wonderful challenge! x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte met jullie 3 jarig bestaan, ga zo door!!
    Mijn kaart staat op mijn facebook pagina Joke Seijsener.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan. wat een leuke opdracht. en een super leuke prijs. ik doen gezellig weer met jullie mee. liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super hoor, alweer 3 jaar! Proficiat en natuurlijk wens ik dat je daar nog vele jaren bij aan kunt plakken!! Deze keer ga ik ook weer eens meedoen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo, gefeliciteerd met jullie 3 jarig bestaan IK heb de kaart van mijn moeder Martje er net ook bij gezet. IK ben benieuwd naar jullie reacties.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen