donderdag 21 november 2013

Cadeautasje

Ik blijf het leuk vinden om cadeautjes in een gedecoreerd tasje cadeau te doen in plaats van een kaart wanneer ik naar iemand toe ga! En het leuke is, is dat het nog erg gewaardeerd word ook ;-)


Dit lieve beertje van Magnolia heeft ook al een cadeautje in de handen, wel zo toepasselijk, nietwaar?


Ik heb voor de verandering weer eens gekleurd met mijn Derwents. Ook zo heerlijk om te doen! En natuurlijk is deze stempel eerst afgedrukt met  Memento; Rich Cocoa.

Het Designpapier is van First Edition, Floral Pavilion. En dat heb ik gecombineerd met ribbelkarton. De swirls in de hoek heb ik uitgestanst uit kraft. Hier weer extra kleine bloemetjes op gedaan met een pareltje in de kern. Verder heb ik veel bloemen gebruikt: Cherry Blossomroosjes en sweetheart blossom. Het kreukellint heb ik op kleur gebracht met Distress Ink: Victorian Velvet met hierop een parelkern. 


Wat simpel voor mijn doen hé?! Deze heeft al een goed thuis gekregen! En mag met een beetje mazzel nog een tijdje op de kast blijven pronken...


Iedereen nog een mooie dag toegewenst! Liefs Lotte

4 opmerkingen:

  1. Weer een prachtig tasje van jou hand Lotte. Ik hou helemaal van je stijl!
    En natuurlijk wordt zo'n gedecoreerd tasje gewaardeerd, 't is een cadeautje op zich!
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dit tasje weer prachtig opgeknapt. De tas is al een kadootje op zich.
    Liefs Helen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is weer een schatje meis! Ik heb toevallig net haar broertje gekleurd ;p
    Fijne dag morgen!!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kei leuk. Zo heb je twee vliegen in één klap. Je hebt een leuk tasje om je kadootje in te doen, en je hebt meteen je kaartje klaar.

    -xies- Renate

    BeantwoordenVerwijderen