woensdag 31 juli 2013

AnMaCreatief challenge 22 - juli 2013

Dit bericht blijft bovenaan staan tot en met 31 juli. Voor nieuwe berichten scroll naar beneden...

De nieuwe maand is begonnen, dus het is alweer tijd voor een nieuwe AnMaCreatief challenge!


Allereerst willen wij alle deelnemers van de 'verjaardags-challenge' bedanken voor het meedoen. Wat zijn er veel mooie creaties gemaakt! 

Deze maand hebben we een leuke challenge:

Stansen

Wij willen dus graag een creatie met stansen zien...
Je kunt natuurlijk een kaart maken, maar het mag ook een tasje, doosje of iets anders zijn.

Hieronder de prachtige voorbeelden gemaakt door het AnMaCreatief Design Team. Klik op de namen om naar de blogs te gaan om te zien hoe deze creaties gemaakt zijn...

































































































foto 1 















foto 2















Dit is de prijs die je kunt winnen met deze challenge: 







Joy Cutting & Embossing stencil- Gespen

Lees eerst de regels door als je mee wilt doen met de challenge
(de regels staan ook in de sidebar)

-Je maakt een nieuwe creatie n.a.v. de opdracht of sketch
-Voeg je creatie met een link naar het bericht van je creatie (dus niet naar je blog zelf) toe aan Mister Linky
-Je kunt ook meedoen als je geen blog hebt. Upload je creatie ergens anders en voeg die link toe aan Mister Linky. Denk bijvoorbeeld aan Hyves, Hobbyjournaal, Picture Trail, Facebook, enz.
-Je mag per challenge maximaal 3 creaties plaatsen. Zet bij de tweede en derde inzending achter je naam een 2 of 3
-In je blogbericht link je terug naar dit blog: Webshop AnMaCreatief
-Je mag meerdere challenges combineren

De challenge is geopend tot en met 31 juli 22:00 uur. Op 1 augustus wordt om 09:30 de winnaar bekend gemaakt. Daarna komt om 10:00 uur de nieuwe challenge online.

Doe jij ook mee met deze challenge? Maak dan een kaart of andere creatie en voeg die toe aan Mister Linky. Het Design Team is benieuwd naar alle inzendingen.

26 opmerkingen:

  1. Leuke challenge, ik doe weer mee, groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaartjes van de design team.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat een leuke challenge en prijs. De voorbeelden zijn weer prachtig, ik ga zeker meedoen.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke voorbeelden dames
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat mocht geen probleem zijn, mallen in overvloed, mooie voorbeelden ook dames.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige leuke uitdaging en zulke mooie voorbeelden, ik ga er eens even goed over nadenken en meedoen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitdaging ik heb 2 verschillende stansen gebruikt en ik heb net mijn kaart geplaatst.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello Anne-Marije!!
    This is a my card challenge.http://kaijan-arkea.blogspot.fi/2013/07/beautiful-besties-girl.html
    Hugs Kaija<3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave challenge weer en ik doe graag mee. De voorbeeldkaarten zijn weer supermooi.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende voorbeelden!! Ik heb mijn kaartje erbij gezet.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke challenge en zeer mooie voorbeelden, doe graag weer mee!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige challenge en prachtige vorbeelden. ik ben er weer bij.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende voorbeeldkaarten
    zou graag mee willen doen en heb mijn kaartje geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaarten ,mijn creatie staat op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Helemaal vergeten dat ik al mee deed, maar volgens mij mocht het vaker dan één keer...dus nog een kaartje geplaatst

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie voorbeelden zitten er tussen! Ook ik heb een kaartje geplaatst op mijn blog.
    Groetjes,Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige voorbeeldkaarten DT team , ik
    doe graag mee , leuke prijs .

    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke opdracht en prachtige voorbeeldkaarten!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo DT team,
    Ik zie net dat ik de laatste kaart die ik toegevoegd had kaart nummer 3 was ipv nummer2. Plaatsing nummer 102 is dus mijn derde kaart! Ik was ijveriger dan ik dacht! Drie kaarten geplaatst, het maximale. Helemaal super, is me nog nooit ergens gelukt ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke opdracht en mooie voorbeeldkaarten, waar ik als het niet zo warm is, nogmaals naar ga kijken.
    Ik heb een kaart gemaakt en 5 stansen gebruikt.
    Succes met de challenge. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een presentje maken waarmee je zelf ook nog iets kunt winnen, das dubbel plezier.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik vond dat werken met veel stansen een leuk karweitje en heb dus een tweede geplaatst. Ik heb 1 Noor en 5 MD stansen gebruikt.
    Veel succes met jullie challenges.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen